Lucardi heeft een prachtige collectie uitgebracht de JUST D. Daydream collectie. Met mooie zilveren en rosé gouden kettingen, armbanden en verschillende bedels die kunnen worden gecombineerd. Van Lucardi mocht ik een sieraad naar keuze uitzoeken en ging voor een slavenarmband uit de collectie. Lees je gezellig mee?
Slavenarmband met symbool Lucardi
Deze slavenarmband is in verschillende varianten verkrijgbaar en heeft een de voorkant een ronde detail met daarin een symbool verwerkt. De symbolen die verkrijgbaar zijn in deze collectie zijn onder andere een hart, klaver en infinity teken. Zelf koos ik voor het symbool klaver vier. Een klaver vier staat voor symbool geluk. Een mooie betekenis voor het geluk in het leven dat je gezond bent, de liefde, en dat je familie en vrienden hebt die veel van je houden. Ik vind het zelf een hele mooie betekenis.



Armband is op verschillende manieren te dragen
Het mooie aan deze armband is dat hij op verschillende manieren kan worden gedragen door het rondje in het midden om te draaien. De achter kant van de klaver bevat een tekst, de tekst luck! Leuk om bij verschillende outfits de detail van de armband aan te passen. Ook is de armband mooi en makkelijk te combineren met verschillende outfits. Bij een simpele of opvallende outfit staat deze armband van Lucardi prachtig, een mooie opvallende sierraad.


Deze armband is in verschillende maten verkrijgbaar en is gemaakt van het materiaal staal. De steentjes in de klaver zijn van kristal. Op dit moment is deze armband in de zomer sale voor € 62,99. Met deze armband ben ik zeker erg blij, en zal hem dan ook nog heel vaak gaan dragen. Natuurlijk heeft Lucardi nog meer leuke armbanden. Voor meer leuke armbanden of andere sieraden kijk dan eens op de website van Lucardi.
Wat voor sieraden draag jij het liefst?
Liefs gea
|
Dit artikel betreft een samenwerking.
Dit artikel betreft een samenwerking.
wat een mooie armband xx
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige armband
BeantwoordenVerwijderenwauw echt een knaller ziet er goed uit!
BeantwoordenVerwijderenWauw, deze is zo mooi!
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie armband! <3
BeantwoordenVerwijderenWow wat een mooie armband.
BeantwoordenVerwijderenx Karen
http://dressinginlabels.blogspot.com
Deze is mooi! Maar ik denk toch echt dat hij bij mij veel te los zal zitten om mijn pols..
BeantwoordenVerwijderen